9.3.2014

Hello!

Moikka moi! Täällä kirjoittelee 20-vuotias helsinkiläinen kosmetologi-ylioppilas. Tällä hetkellä pidän välivuotta ja työskentelen toimistoassistenttina. Oon jo jonkin aikaa halunnut aloittaa blogin kirjoittamisen ja nyt vihdoin sain aikaiseksi toteuttaa tämän. Aion kirjoitella tänne vähän kaikenlaista mm. liikunnasta, ruoasta, muodista, matkustamisesta, sisustuksesta, kauneudesta (kynsistä) ja yleisesti mun tekemisistä. Oon todella innoissani! :)


Ihanaa, kun alkaa tulla kevät ja aurinko paistaa! On paljon enemmän energiaa kaikkeen ja ehkä siksi juuri nyt tuli innostus toteuttaa tämä blogi. Talvi oli kyllä todella lyhyt etenkin, kun olin Thaimaassa juuri silloin, kun Suomeen tuli lunta ja pakkaset. No, mutta ei se haittaa, koska oon enemmän kesäihminen. En jaksaisi enää odottaa lämpimiä kesäiltoja, kesävaatteita, auringossa makoilua, grilliruokaa, jäätelöä, rusketusta, mökkiviikonloppuja, Summer Soundia ja muita kesäisiä juttuja.




Eilinen päivä meni tosi nopeesti salilla, kotona siivotessa, pyykätessä, hyvää ruokaa tehdessä yhdessä murun kanssa ja illalla telkkaria katsellen. Tälle päivälle ei ole kummempia suunnitelmia, kuin pitkä kävelylenkki koirani Lolan kanssa. Ensi viikolla on kiireistä töissä ja mulle uusia juttuja on tulossa. Töissä on kuitenkin niin kivaa, että kiireellisyys ei haittaa yhtään. Viikonloppuna suuntaammekin sitten poikaystäväni J:n kanssa Tukholman risteilylle. Teen reissusta erillisen postauksen, koska suunnitelmissa olisi ainakin shoppailua Tukholmassa ja en olekaan hetkeen ollut kunnolla kiertelemässä kaupoissa.




Nyt jos sitä vähän ensin söisi jotain, että Loltsu pääsee odottamalleen lenkille. Palaillaan! xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti