21.10.2017

Syysfiilistelyä

_SAM5607

_SAM5606

Syksyssä on kivaa se, että...

... saa taas polttaa kynttilöitä, kun illat pimenevät.
... saa viikonloppuiltaisin jäädä hyvällä omalla tunnolla kotiin pehmoisen peiton alle katsomaan leffaa tai viettämään viini-iltaa juustojen kera.
... koska viettää enemmän aikaa kotona, on aikaa testata uusia reseptejä (seuraavana vuorossa olisi pumpkin pie).
... tulee lenkkeiltyä useammin mielettömän ruskan ympäröimänä.


IMG_20171017_113628_251

... sisustusinspiraatio iskee mulle aina yhtäkkiä ja silloin on ostettava kotiin uusia sisustusjuttuja!
... saa pukeutua isoihin ja lämpimiin neuleisiin.
... on mun synttärit! Tänä vuonna sain poikaystävältä lahjaksi hyvän tyynyn, koska olen valitellut kuinka aikaisempi tyynyni oli minulle turhan matala ja kova ja aiheutti aina korvan puutumisen :D
... saa lakata kynnet syksyn väreillä.

20171013_105152-2


Ja syksyisinhän on I Love Me -messut! Olen odottanut sitä jo kauan ja olen tänään menossa sinne äitini ja siskoni Karoliinan kanssa. <3 Hauskaa viikonloppua kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti